ندای 2ستی

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


nedaydosty

reza

nedaydosty

http://nedaydosty.lxb.ir

ندای 2ستی

سریال های نوروز و سیزده روز خنده

ندای 2ستی

به وبلاگ من خوش آمدید از اینکه به وب من سر زدید خوشحالم اینجا همه دوستان جمعاً به امید لحظات خوش برای شما ازنظرات،پیشنهادات وانتقادهاتون خوشحال میشم دوستان خوب

ندای 2ستی

سریال های نوروز و سیزده روز خنده


سریال «هفت سین به کارگردانی یدالله صمدی و تهیه کنندگی مجید سرسنگی هم عنوان مجموعه ای است که در ایام نوروز و در 14 قسمت 65 دقیقه ای قرار است از شبکه تهران روی آنتن برود. تصویربرداری این سریال همچنان در تهران ادامه دارد. سیروس گرجستانی و فردوس کاویانی نقش های اصلی این سریال را بازی می کنند و به غیر از این دو بازیگر، ستاره اسکندری، جواد عزتی، مهران رجبی، محسن افشانی، سمیرا حسن پور، کیانوش گرامی و روح الله مفیدی نیز در «هفت سین» به ایفای نقش می پردازند. در خلاصه داستان این سریال آمده است: «یک واحد 100 متری اجاره ای، دو خانواده مدعی مالکیت آن، ناگزیر از تحمل یکدیگر در یاام نوروز و البته کلی اسباب و اثاثیه زندگی که شب عیدی مانده روی دستشان ...».


در ابتدای راه تولید این سریال گفته می شد که قرار است رضا کیانیان هم در این مجموعه ایفای نقش کند که گویا با او به توافق نرسیدند. همچنین در بعضی از خبرها آمده بود که تهیه کنندگی این سریال به طور مشترک برعهده محمود رضوی و مجید سرسنگی است که لازم است تاکید کنیم محمود رضوی تهیه کننده این پروژه نیست. همانطور که می دانید در کارنامه صمدی سابقه ساخت سریال طنز به چشم نمی خورد.


محمدرضا معصوم زادگان، قائم مقام شبکه تهران درتوجیه این موضوع و درباره حضور یدالله صمدی برای ساخت سریال نوروزی و طنز شبکه تهران در مصاحبه ای گفته است: «البته این سریال طنز آنچنانی ندارد؛ طنزی اجتماعی و هم دوستی مسالمت آمیز است که به نوعی سبک زندگی در لایه های زیرین آن جریان دارد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 26 اسفند 1391برچسب:فیلمهای تلویزیونی,;ساعت23:1;توسط reza; | |